Nanooks

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

Bröllop uppe vid gården Fallet (Forsmark)

Av Jessica - 22 augusti 2011 15:54

Detta ser ut som början på vilken vigsel som helst där bruden kommer gåendes med sin yngste son medans hennes äldsta son spelar gitarr,

men nja.. med min bror inblandad så blir det inte riktigt som vanligt. ;)

  

Alla gäster började skratta åt det ljud dom snart hörde...

 


För inte gör min bror en "vanlig" entre fram till sin blivande brud, nejdå.. han tar "Gulan" deras motorcykel och far fram i full rulle med lite hopp och sladdar. Det låter mer som min bror det! ;)

  

Snart stod dom där framför vigselrörättaren och blev man och hustru..
Jag erkänner, det föll ett par tårar som jag försökte gömma bakom kameran.

 

Vilket vackert par dom är; 
Lena & Joacim Hagenstam

 

Lite fler foton från dagen finns här nedan.

För att se dom i större format är det bara att klicka på bilderna. :)

 

          

 

Ja, fotografen fick sitta ner emellanåt, här på sena kvällskvisten

ombyten till lite varmare kläder.

 

Camilla & Kristofer.

Jag kan knappt tro det själv, men detta fina par förlovade sig i Lördags,
äldsta syskonbarnet på bara 20bast blir nog näste man i familjen att gifta sig.

  

****

  

Tilläggas kan det göras att vi fick en oerhört god lunch allesammans,

Lena och Juan hade gjort flertalet stora och riktigt mumsiga smörgåstårtor.

& ni ska bara veta vilken tur vi hade med vädret!
Dagen innan vräkte det ner konstant och just bara någon timma innan vigseln försvann dom mörka molnen och solen sken över oss alla. :)

 
 
Anna

Anna

25 augusti 2011 15:54

ja det förvånar mig inte ett dugg det Joacim gjorde hahaha
Kram Anan

http://www.familjenmillberg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 januari 2018 16:00

Jacob, Jennifer och Wilma leker i backen.   Hej   Den här helgen har jag och barnen bara varit hemma och tagit det lungt, mycket för att jag är rätt sliten efter veckan som varit men likaså för att Jennifer behöver bearbeta det som hänt s...

Av Jessica - 15 januari 2018 13:07


Min fina Aston <3  Igår var en ganska intensiv och otursdrabbad dag för oss, dagen började med att jag hade kramper i magen och övervägde att åka in till akuten. Min Endometrios bråkade och jag låg dubbelvikt i ett par timmar, men tur nog hjä...

Av Jessica - 11 januari 2018 11:57


  Igår testade jag och Jennifer ett nytt recept på muffins, med Nutella i.Muffinsen var jättegoda men Nutellan kommer vi skippa nästa gång, här kommer receptet. ;)   Muffins   Ingredienser   4 Ägg 4 dl Socker 100 gr Smält smör ...

Av Jessica - 10 januari 2018 18:45

Wilma 8 veckor   Hejsan därute, ni som fortfarande kollar in här på bloggen ibland.   Livet har lunkat på här hemma hela hösten och vintern, med stora framsteg, men likaså många motgångar, vi försöker tänka utanför lådan för att hitta lösn...

Av Jessica - 7 september 2017 18:58

Cadance   Nu går dagarna i vardagslunk, barn till skolan och mannen på jobbet, möten och det vanliga stöket med djur och hushåll.   Jennifer går i skolan och det går klart över förväntan måste jag säga, hennes assistent är jättebra och be...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards