Nanooks

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Jessica - 8 juli 2010 16:51

Ja, efter natten på Akuten trodde vi att allt i stort sett skulle återgå till det normala, men så  vart det inte.


I Måndags kväll fick Jennifer andnöd igen, vi gav henne medicin och la henne men stannade uppe till nästan 00.00 sjäkva för att höra henne.

Vid 01.30 fick hon andnöd igen.

Så numer är dörren till hennes och vårt sovrum öppna så vi kan se och höra henne hela nätterna.


I Tisdags ringde jag vår Husläkare för att få remiss så vi kan ta allergi tester på Jennifer, då jag läste på om Astma och det stämmer in så bra på hur hon har det.

Jag fick även rådet att ha ut katterna "NU!"

Så efter min mor snällt nog ringt och pratat med en veterinär och förklarat situationen så la jag ut ny annons på blocket med alla kattungarna.

Under Tisdagen var jag även hemma hos mina föräldrar. Mormor, jag, barnen och hundarna tog en promenad och Jennifer fick leka i en lekpark lite.

Sen på kvällen grillade jag, för första gången, och det blev gott grillat kött, färska champinjoner, squach och sen gjorde jag lite Tzatsiki, sallad och kokt färskpotatis.
Till efterätt blev det god "gammel dags vanilj glass" och jordgubbar. *mums*


På Onsdagen blev alla kattungarna sålda 

Och Jag lämnade vår kisse Zingo till Tess som tar hand om henne ett par dar nu.

Sen vart det skrubba ur tvättstugan där katterna varit, men än är det mycket kvar att skrubba.


Idag, Torsdag, vart det en tur till husläkaren som skrev remiss på blodprov, så nu ska Jennifer testas mot: Katt, Hund, Marsvin, Häst och massor av andra saker som gråbo, pollen m.m

Tur nog kunde han lämna remissen redan efter lunch så vi for till vallentuna och tog blodprovet redan nu i eftermiddags.

Men svaret kan ta från några dar till 2v, så tills dess är det bara att vänta.


Till något annat;

Idag kände jag mig verkligen som en småbarnsförälder när:

Min dotter kom ut från WC.n med min hårborste i handen, som det rann vatten från...

Av Jessica - 8 juli 2010 15:53

Midsommar var inte igår, jag vet.. men här kommer iaf bilder från vår Midsommar med kompisar i Vallentuna.



En riktigt trevlig dag med massor av god mat, kubbspel, snack och bus med barnen. :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards