Nanooks

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Min lilla Fe...

Av Jessica - 30 december 2010 18:32

...behövs för att lysa upp min vardag. :)

 

Jennifer med sin julklapp.

 

Idag tog jag mig i kragen och kom ur soffan, vi gjorde i ordning hela familjen och sen bar det av på en shoppingrunda runt norra sidan av stan.

Vi kikade på plastmattor och fann en lämplig bit i Barkarby på Bauhaus, den ser ut att  vara i sten, och det tror jag passar in perfekt i "lilla" hallen utanför wc.n, barnens rum och tvättstugan.

Så snart ska nog våran hall vara färdigrenoverad så jag kan rama in en massa fina foton på barnen och sätta upp på väggarna där. *längtar*


Sen var vi in på Jysk och Rusta i Arninge och kikade på alla saker, vi köpte Jacobs present vilket blev ett påslakan med Disney's "Bilar" motiv. Lagom grabbigt så han slipper ha syrrans rosa påslakan med prinsessor på. ;)


Om ni undrar vad han önskar sig i övrigt är det nog mest sånt här:

1. Presentkort på kläder, så vi kan köpa det vi behöver nu till Dagis.

2. Presentkort på en skobutik, så vi kan köpa lämpliga skor till Jacob nu i vår.

3. Flytväst så vi kan fiska säkert med barnen i sommar

4.  En tripp trapp stol, (Vit)

5. En bilbarnstol, som vi kan flytta mellan bilarna.

6. Presentkort på Babyland!

7. Badleksaker som vi kan ha inne nu i vinter och gärna ute i poolen på sommaren

8. Presentkort på IKEA


Ja, presentkort är den bästa presenten, leksaker har vi så det räcker och barnen leker inte ens med allt dem redan har. Är ni osäkra på vad ni ska ge så slå en pling. Storlek på kläder nu är mellan 68-74., ju större desto bättre 68 kommer han inte kunn ha länge till. Men vi köper helst kläderna själva när vi ser vad som behövs nu i Februari när han skolas in. ;)


Nu så har jag gett upp hoppet om min julhelg, jag har istället siktet inställt på Jacobs 1års kalas, och det är ju snart dags, bara en ynka vecka kvar till den 8 Januari då vi slår på stort och firar med släkt och vänner vår sons första födelsedagskalas. *längtar*


Jag har börjat få lite ork tillbaka så jag har planerat in att städa burar på Lördag och jag ska försöka ta lite foton på alla bedårande kunder som bor hos oss nu.

Det är faktiskt ganska fullt här nu, vi har 5st ute-kaniner, 2 inne-kaniner och 5st marsvin inackorderade nu.


Nu ska vi äta middag här. :)

 
 
Ingen bild

Lena

1 januari 2011 14:11

Kläder till Jacob finns det hemma hos Thörn i Kälvesta, titta bara förbi så finns det lite att hämta upp!
Kram och Gott Nytt År!!!
/Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 januari 2018 16:00

Jacob, Jennifer och Wilma leker i backen.   Hej   Den här helgen har jag och barnen bara varit hemma och tagit det lungt, mycket för att jag är rätt sliten efter veckan som varit men likaså för att Jennifer behöver bearbeta det som hänt s...

Av Jessica - 15 januari 2018 13:07


Min fina Aston <3  Igår var en ganska intensiv och otursdrabbad dag för oss, dagen började med att jag hade kramper i magen och övervägde att åka in till akuten. Min Endometrios bråkade och jag låg dubbelvikt i ett par timmar, men tur nog hjä...

Av Jessica - 11 januari 2018 11:57


  Igår testade jag och Jennifer ett nytt recept på muffins, med Nutella i.Muffinsen var jättegoda men Nutellan kommer vi skippa nästa gång, här kommer receptet. ;)   Muffins   Ingredienser   4 Ägg 4 dl Socker 100 gr Smält smör ...

Av Jessica - 10 januari 2018 18:45

Wilma 8 veckor   Hejsan därute, ni som fortfarande kollar in här på bloggen ibland.   Livet har lunkat på här hemma hela hösten och vintern, med stora framsteg, men likaså många motgångar, vi försöker tänka utanför lådan för att hitta lösn...

Av Jessica - 7 september 2017 18:58

Cadance   Nu går dagarna i vardagslunk, barn till skolan och mannen på jobbet, möten och det vanliga stöket med djur och hushåll.   Jennifer går i skolan och det går klart över förväntan måste jag säga, hennes assistent är jättebra och be...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards