Nanooks

Alla inlägg under december 2015

Av Jessica - 1 december 2015 14:20

Hej!
 
Vilken Måndag det var igår, jag och Prinsessan mailade nya läraren och efter lite kontakt igår så beslutades det att vi ska hälsa på i nya skolan imorgon Onsdag och vara med en skoldag där.
Läraren låter jättetrevlig och hon berättade också tydligt hur dagen kommer se ut med samling, läs och skrivstund och sedan lite bakning, vilket är viktigt för att min prinsessa ska må bra.

Ja, spännande värre helt enkelt, vi längtar!   


 
Min brorsa försökte skrämma livet ur oss igen genom att läggas in på sjukhuset, tur nog blev han utskriven på eftermiddagen och vi kan slappna av igen. Älskar dig brorsan, håll dig frisk nu!  <3 <3 <3 


   Jennifers elefant nummer tre.. eller är det fyra?!   


  

 
Idag fortsatte det som i samma spår som vi hade igår eftermiddag... pärlplattor... oj så många pärlplattor barnen (mest prinsessan) lagt.. jag tror vi är uppe i minst 6 timmar med bara lägga pärlplattor på ett dygn nu!   
Så kan det vara när man har diagnoser inom npf, vi kommer in i olika faser och då är det bara en enda sak som gäller, nu verkar det vara pärlplattor.   
 


Nu ska vi snart packa ihop oss och hämta lillebror på Förskolan, och även hämta hem lillebrors bästa vän som får vara hema hos oss i eftermiddag. Gissa om prinsen är glad?!
Han till och med bäddade sin säng imorse!   



Nej, nu har jag inte tid här vid datorn mera.. ha en fortsatt mysig Tisdag allesammans!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards