Nanooks

Alla inlägg den 19 december 2015

Av Jessica - 19 december 2015 19:09

Den här dagen började inte alls som jag hade tänkt mig, först försov jag mig i en timma och när jag väl packat ihop allt och fått i barnen frukost så lyckades vi tajma en allvarlig olycka på vägen mellan Edsbro och Rimbo som såklart blev avstängd ett bra tag för att personen i bilen skulle kunna klippas loss och åka iväg med ambulanshelikopter. :/

Men mitt i allt alvarligt tyckte Jennifer att polisen som pratade med oss var riktigt trevlig och att han var stilig i sitt röda hår och skägg. ;)
Vi håller tummarna att den som var med om olyckan klarat sig utan alvarliga skador såklart.
 

Jennifer och Diwa. <3


Tillslut kom vi iaf hem till Mormor och Morfar, ca 2timmar senare än tänkt men så kan det bli. :)

Vi fikade och tog sen en långpromenad i skogen med alla hundarna, själv försökte jag fota raketen till hund, Gizza... det är lättare sagt än gjort, jösses vad den hunden flyger fram! :0
 

Gizza. <3


Sen efter lite lunch, mycket snack och yttligare en fika så bar det av hemmåt med Stella i bilen, ja en bit iaf.. tills vi kom på att vi tagit med hunden och koppel men glömt det viktigaste... Stellas mediciner!
Så det var bara att vända om och hämta medicinerna, klantigt men lätt åtgärdat, Stella äter bla mediciner mot epilepsi och den medicinen får man inte missa att ge såklart.

 

Stella. <3

 

Nu är vi iaf hemma, mätta efter middagen och barnen nöjda efter lite lördags gottis till en film. :)
Johan kom hem för en kort stund sen också, nu håller vi tummarna för att det inte blir några fler jobb ikväll så vi faktiskt får umgås lite och inte bara prata med varandra i telefon. ;)

Av Jessica - 19 december 2015 10:00

 


 

Här hemma hamnar alla tomma kartonger på golvet.

En kartong, hur liten den än må vara, kan roa våra katter i flera dagar. ;)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards