Nanooks

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Jessica - 14 april 2012 09:01

Hejsan
 


Olgas mamma Tea undrar om någon drar ett sent Aprilskämt med henne... ;)
http://www.djurhjalpen.nu/katthemsbloggen/

 
I Torsdags hade vi (läs: Sius, mina chefer och ordf. för styrelsen) ett möte på Katthemmet om min framtid.
Då jag kommer få lönebidrag pga min diagnos "Asperger/adhd" så skulle det förhandlas om vilka uppgifter jag kan och inte kan göra samt hur mycket lönebidrag jag skulle få och hurvida dom var så pass nöjda med mitt jobb att dom ville ha mig kvar.
Och gissa vad.. det lutar just nu åt at jag kanske kan få en heltidsanställning på Katthemmet, klara besked får jag först på Måndag då styrelsen ska ta ett beslut om detta på ett möte redan imorgon.
Så nu får ni hålla tummar och tår med mig att detta kommer bli verklighet för det här jobbet är bara såååååå roligt och jag trivs så mycket att det vore underbart att få en anställning på 100%. :)
 
Såklart återkommer jag här med hur det gick i nästa vecka! ;)

Av Jessica - 14 april 2012 08:56

Enligt sägen en olycksdrabbad dag.. jag borde ha förstått att det även gällde mig. :/


Igår efter jobbet vet jag att jag ringde ett samtal, men någonstans mellan hämtning på dagis, tankning och resan hem har min mobil spårlöst försvunnit. Vi hittar den inte någonstans! :(
 

Så nu efter att genomsökt huset och bilen med lupp mer eller mindre misstänker vi att den måste ha trillat ur fickan på Dagiset.. som är stängt över helgen. Ja, ni kan ju gissa hur glad jag är just nu...
 
Med lite tur kan vi höra att det ringer inne på Dagiset när vi åker förbi snart och ringer till mobilen så vi åtminstonde hör att den är i "säkert" förvar tills på Måndag och att inte någon annan har den och ringer från så vi får en härlig räkning. *håller tummarna*

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards