Nanooks

Direktlänk till inlägg 14 december 2011

Nya vrålåket

Av Jessica - 14 december 2011 21:21

Hejsan


Idag har det varit en fullspäckad dag, efter lunch var jag iväg på möte på Af och fick träffa min Sius handläggare, nu så är jag ett steg nämre ett jobb. Efter några möten där vi kommer gå igenom vad jag kan och vill jobba med är det dags att ge sig ut på marknaden med min Sius som stöd och jag kan knappt vänta!! :)
 
Efter Sius tog jag en tur till Ö&B och handlade hem en ny tvättställning, den förra trillade ihop på golvet så var liksom lite läge att köpa en ny. ;)



Sen vart det en tur in på Babyland där jag kikade på alla barnvagnar, sulkys nämre bestämt och försökte hitta en vagn till Jacob då det är läge att sälja av våran stora tvillingvagn som numera bara står och tar plats då Jennifer inte behöver en vagn längre.
Efter att ha noggrant tittat på alla vagnar hittade jag bara en som verkade intressant och det var en Babytravel sulky som uppfyllde nästan alla mina krav: Liggläge, stort förvaringsutrymme undertill som tål vikt, rörliga hjul i fram som ska gå att "låsa", ett högt styre gärna ställbart (detta var dock inte ställbart). Sen var det ju inte helt fel att den var 200kr billigare än den enda vagn jag hittat på nätet som verkat intressant. Så nya vrålåket står numera i hallen redo för en promenad. :)
 

När jag kom hem så ville Jennifer måla lite och då målade hon sin första figur med ben! *SÅ STOLT*
Tänk vad dessa små framsteg kan kännas så otroligt stora!


Nu är alla paketen inslagna och redo för utdelning, ja alla utom makens men han har ju varit hemma hela veckan så jag har inte kunnat slå in dom. ;)
 

Trotts att både barnen och maken legat sjuka i ett par dagar betyder inte det att barnen bara ligger till sängs, ohnej! Här härjas det som vanligt förkylningen till trotts. ;)


Tittut!
 
Som ni ser har han ett fint(?) litet märke vid ögat efter att ha trillat i en rutchkana, den här lilla gullpojken kan verkligen slå sig, han är mer vild än tam emellanåt. ;)

 
 
Anna

Anna

14 december 2011 21:50

Vilka fina bilder och super fin vagn!
Kraaam Anna

http://www.familjenmillberg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 januari 2018 16:00

Jacob, Jennifer och Wilma leker i backen.   Hej   Den här helgen har jag och barnen bara varit hemma och tagit det lungt, mycket för att jag är rätt sliten efter veckan som varit men likaså för att Jennifer behöver bearbeta det som hänt s...

Av Jessica - 15 januari 2018 13:07


Min fina Aston <3  Igår var en ganska intensiv och otursdrabbad dag för oss, dagen började med att jag hade kramper i magen och övervägde att åka in till akuten. Min Endometrios bråkade och jag låg dubbelvikt i ett par timmar, men tur nog hjä...

Av Jessica - 11 januari 2018 11:57


  Igår testade jag och Jennifer ett nytt recept på muffins, med Nutella i.Muffinsen var jättegoda men Nutellan kommer vi skippa nästa gång, här kommer receptet. ;)   Muffins   Ingredienser   4 Ägg 4 dl Socker 100 gr Smält smör ...

Av Jessica - 10 januari 2018 18:45

Wilma 8 veckor   Hejsan därute, ni som fortfarande kollar in här på bloggen ibland.   Livet har lunkat på här hemma hela hösten och vintern, med stora framsteg, men likaså många motgångar, vi försöker tänka utanför lådan för att hitta lösn...

Av Jessica - 7 september 2017 18:58

Cadance   Nu går dagarna i vardagslunk, barn till skolan och mannen på jobbet, möten och det vanliga stöket med djur och hushåll.   Jennifer går i skolan och det går klart över förväntan måste jag säga, hennes assistent är jättebra och be...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards