Nanooks

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Jessica - 23 december 2011 14:12

Våran underbara lilla hund, Stella. :)


Här är det fullt julstök..

Julskinkan är i ugnen, massor av godis är klart i alla de former: Trillingnötter, Mandelmassa rullar med mörk choklad, Polkagris Knäck, Vanlig Knäck och min favorit Saltlakrits Knäck!
Men mera ska det bli..  i eftermiddag ska jag även göra Janssons Frestelse som vi ska ha med oss till Julbordet imorgon. *mums*
 

Katten medicineras fortfarande, men vi håller tummarna att hon ska bli frisk snart.

Marsvinen vet alltid när matte håller i en gurka, då gäller det att vara framme först och se söt ut så man kanske får den största biten. ;)


Kolla in vår hunds tokiga stil i soffan, (observera bakbenet..)


Men det finns annat att göra än godis förståss och nu på förmiddagen har jag städat burar, utfodrat alla elva djur vi har här hemma, städat hallen, köket och matrummet men än är det mycket kvar, sovrummen ska få en genomgång och vardagsrummet ska dammsugas och wc.n städas, barnen ska bada och vi vuxna ska duscha innan vi lägger oss och om jag hinner ska jag även duscha Stella. :)



Fridas Hamster.


Linus Hamster


Hamstrarna här ovan är Johans syskonbarns nya familjemedlemmar som är här över jullovet.


Som ni förstår hinner jag inte sitta här mera nu, men en kaffepaus behövs emellanåt. ;)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards