Nanooks

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Jessica - 25 oktober 2011 11:23

Goddag på Er alla! :)

  

Crazy mumsar sallad medans Alma och Alissa försöker sno åt sig en bit. 


Idag har jag blivit lite "misshadlad o mörbultad" av min sjukgymnast... ryggen och höften värker mer än någonsin, men det släpper nog snart, jag skulle visst kunna vara lite extra öm idag bara.

Nu har jag också köpt hem ett gummiband så jag kan göra alla rörelserna jag ska göra för att bli bra i höften igen, så nu blir det att långsamt träna bort denna inflammation som sitter så inrotad i höften och ryggen.


Vär hemma igen kände jag att det var bäst att sitta och ta det lungt en stund så släppte ut alla marsvinen efter att ha strött ut lite små salladsbitar överallt och dom gick mer än gärna runt överallt och smacka i sig gottis. :)
Katten blev dock lite yfiken och satte sig helt sonika mitt i smeten och tittade nyfiket på hur marsvinen busade och jagade varandra.



Men som vanligt kunde inte Bella hålla sig borta utan hon gick fram och hälsade på Zingo som vart så nervös att hon hoppade bakåt när Bella blev för närgången. Lite roligt såg det ut måste jag säga... ;)

 

Annars är det en del att göra idag, först lämna på dagis och sen sjukgymnast, nu ska jag ordna med sista buren för att sedan hämta barnen och ge dom mellis, en promenad och sen tidig middag.

Ikväll ska vi på föräldramöte om Jennifer på Förskolan och därefter kommer det hit två familjer som ska lämna sina marsvin över lovet (därav att jag ordnar två extra burar här inne).

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards