Nanooks

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Jessica - 22 september 2010 17:46

Jag har filmat Jacob lite här hemma, kolla länkarna. :)


Denna är när Jacob flörtar och busar på golvet.

http://www.youtube.com/watch?v=BBU2HdkTfV4


Denna är när Jacob vägrar äta "riktig" mat, tyvärr hade vi ingen efterättsburk hemma (det är vad jag letar efter i slutet av filmen) han kan äta efterätt och annat gott utan att spilla en droppe men riktig mat som potatis, grönsaker, kött, fisk, kyckling m.m vägrar han äta. *suck*

http://www.youtube.com/watch?v=5yiY0v0lPAw

Av Jessica - 22 september 2010 17:37

Här är några foton jag tog när jag hälsade på hos min bror en helg, vi hade med oss lite tårta, bullar o kakor och firade Lena som fyllde år och passade på att ta med ett par balar fint ängshö hem till marsvinen.


Sötaste "lilla" Pride! :)


Ser fram emot nästa besök då ska jag verkligen ta mig tid att fota och hoppas på ännu bättre bilder, var lite stressigt när jag tog dem här bilderna.

Av Jessica - 22 september 2010 17:17

Här kommer lite bilder från när Tess, Jennifers gudmor, varit på besök.

Dessa foton är tagna när Tess var på besök sist, under en promenad bla då vi  som synes hälsade på hästar och avlsutade promenaden på vår tomt med Jacobs allra första tur i gungan medans Tess och Jennifer påtade i sandlådan.

Litemys vart det förståss på kvällen oxå.. ;)

Här är foton från ett annat besök av Tess, Jennifer fick sin 2års present som var mycket uppskattad! :)

Och lite foton på vår gossiga kisse som ville mysa med vår hund, kankse inte till Stellas stora glädje men dem såg ut att ha lite mysigt iaf. :)


Efter denna promenad är det nu ett måste att hälsa på hästarna, som vi annars bara brukar titta på, under våra promenader. Numer kommer alla hästarna travandes fram för att bli lite kliade när dem ser mig med stora tvillingvagnen,

mycket trevligt för oss alla. :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards