Nanooks

Direktlänk till inlägg 9 december 2016

What a Friday this was..

Av Jessica - 9 december 2016 19:32


Vilken Fredag det här blev, natten bestod av väldigt lite sömn när Johan jobbade och båda barnen drömde mardrömmar omvartannat och tillslut halvsov jag brevid Prinsessan med hennes hand i min för att hon skulle kunna sova.

Vid 03:20 såg jag till att båda barnen somnade om i sina egna sängar och sen kunde jag knappt sova alls förrens maken skickade ett sms om att han var på väg hem, då var klockan 05:15, sen kunde jag inte sovmna om förrens jag hörde honom komma in genom dörren.

Johan somnade i soffan och bara någon halvtimma senare ringde klockan och jag började ta itu med morgonrutinerna, men snart fick han vakna och hjälpa till så barnen skulle ha en chans att komma i tid till skolan, efter att ha kört dit dom kom han hem och somnade om stackarn.

 

Mitt på dagen åkte vi till Norrtälje där jag hade en rabattcheck på Lindex, som gällde mellan 12:00- stängning.

Men jag vet inte om det var magen som gjorde ont eller vad.. men vi köpte typ ingenting. :/

 

Men efter en snabb lunch och en tur till Biltema och Elgiganten (kikar på ev julklappar åt barnen) så var jag helt slut och ville bara åka hem, så stod vi där vid bilen och Johan blev lite nyfiken på en butik som vi aldrig gått in i förut, Lager 157.

Med lite övertalning gick jag med på att gå med in och åtminstonde titta lite och ut kom vi en timma senare med en kasse full av kläder, magont som hette duga och varsit stort leende! :)

Fyndade massor åt både mig, maken och Jennifer, jag klarade inte av att gå runt och titta på allt, men vi får komma tillbaka en annan gång när jag orkar kolla lite mer för det fanns mycket kvar att titta på därinne. ;)

 

Sen hämtade vi barnen och åkte hem, nu har jag inte gjort något mer än att stänga till om hönsen med hjälp av barnen, nu blir det att ligga i soffan någon timma till innan vi däckar i sängen hela familjen.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 januari 2018 16:00

Jacob, Jennifer och Wilma leker i backen.   Hej   Den här helgen har jag och barnen bara varit hemma och tagit det lungt, mycket för att jag är rätt sliten efter veckan som varit men likaså för att Jennifer behöver bearbeta det som hänt s...

Av Jessica - 15 januari 2018 13:07


Min fina Aston <3  Igår var en ganska intensiv och otursdrabbad dag för oss, dagen började med att jag hade kramper i magen och övervägde att åka in till akuten. Min Endometrios bråkade och jag låg dubbelvikt i ett par timmar, men tur nog hjä...

Av Jessica - 11 januari 2018 11:57


  Igår testade jag och Jennifer ett nytt recept på muffins, med Nutella i.Muffinsen var jättegoda men Nutellan kommer vi skippa nästa gång, här kommer receptet. ;)   Muffins   Ingredienser   4 Ägg 4 dl Socker 100 gr Smält smör ...

Av Jessica - 10 januari 2018 18:45

Wilma 8 veckor   Hejsan därute, ni som fortfarande kollar in här på bloggen ibland.   Livet har lunkat på här hemma hela hösten och vintern, med stora framsteg, men likaså många motgångar, vi försöker tänka utanför lådan för att hitta lösn...

Av Jessica - 7 september 2017 18:58

Cadance   Nu går dagarna i vardagslunk, barn till skolan och mannen på jobbet, möten och det vanliga stöket med djur och hushåll.   Jennifer går i skolan och det går klart över förväntan måste jag säga, hennes assistent är jättebra och be...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards