Nanooks

Direktlänk till inlägg 14 december 2015

Ny vecka. <3

Av Jessica - 14 december 2015 10:00

Måndag igen, helgen är över och vardagen är här för sista gången i år. :)
 

Finaste hästen som gnäggar för fulla muggar i hagen, den längtar nog efter sin kompis i stallet kan jag tro.
Inte så kelig men nyfiken är den. :)

 


Alltså när snön faller blir allt så magiskt vackert ute.
Ett enda litet nypon blir som ett vackert stilleben med sin vackra röda ton mot den vita rena gnistrande snön. <3

 

Jennifers snygga hörselkåpor. :)


 
Jennifer har ett par grymt snygga hörselkåpor, hon vet precis vart dom finns men använder dem mest när jag gör nåt som låter mycket som tex. dammsuger eller mixar något i köket.
Men ibland när allt bara känns lite jobbigt kan dom åka på oxå som här när hon la pärlplattor.

En vecka kvar nu på skolan för Prinsessan, det kommer bli en jobbig vecka då den inte följer de vanliga rutinerna, men lite kul ska vi ju ha. :)

 

Imorgon, Tisdag, ska hela Edsro skola åka till Skansen och jag följer med som stöd åt Jennifer,  om det blir för jobbigt så kan hon och jag åka hem när det passar oss och behöver hon vara ifred så kan vi gå och göra nåt bara hon och jag. :)

 

Onsdag blir en ledig dag, vi vet av erfarenhet att Skansen stjäl mer energi än det ger Jennifer så vi tar ledigt och bara är hemma och laddar batterierna då.
 

Sen kommer den där jobbiga veckan, den veckan startar på Torsdag morgon då maken går på jour och jobbar mest dygnet runt. Men vi hade tur, han går av jouren Julaftons morgon så vi kan ha en lugn julafton här hemma bara vi och barnen. <3 <3

 
 
Svurkisen

Svurkisen

14 december 2015 19:15

Vilka fina bilder. så himla söt häst <3

http://threedirection.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 januari 2018 16:00

Jacob, Jennifer och Wilma leker i backen.   Hej   Den här helgen har jag och barnen bara varit hemma och tagit det lungt, mycket för att jag är rätt sliten efter veckan som varit men likaså för att Jennifer behöver bearbeta det som hänt s...

Av Jessica - 15 januari 2018 13:07


Min fina Aston <3  Igår var en ganska intensiv och otursdrabbad dag för oss, dagen började med att jag hade kramper i magen och övervägde att åka in till akuten. Min Endometrios bråkade och jag låg dubbelvikt i ett par timmar, men tur nog hjä...

Av Jessica - 11 januari 2018 11:57


  Igår testade jag och Jennifer ett nytt recept på muffins, med Nutella i.Muffinsen var jättegoda men Nutellan kommer vi skippa nästa gång, här kommer receptet. ;)   Muffins   Ingredienser   4 Ägg 4 dl Socker 100 gr Smält smör ...

Av Jessica - 10 januari 2018 18:45

Wilma 8 veckor   Hejsan därute, ni som fortfarande kollar in här på bloggen ibland.   Livet har lunkat på här hemma hela hösten och vintern, med stora framsteg, men likaså många motgångar, vi försöker tänka utanför lådan för att hitta lösn...

Av Jessica - 7 september 2017 18:58

Cadance   Nu går dagarna i vardagslunk, barn till skolan och mannen på jobbet, möten och det vanliga stöket med djur och hushåll.   Jennifer går i skolan och det går klart över förväntan måste jag säga, hennes assistent är jättebra och be...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards