Nanooks

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Jessica - 8 augusti 2010 21:37

Ja, det har funderats en hel del runt min verksamhet denna sommar, speciellt som jag knappt har haft en enda ledig dag från att någon ska hämta eller lämna sina djur.

Bara att mata djuren varje kväll tar sina timmar, när dem även ska in och ut under dagarna och det ska städas burar, handlas grönt, hö, spån osv så försvinner många timmar varje vecka. (Det blir nästan ett heltids-jobb)


Jag tänkte inte lägga ner verksamheten, oroa er inte för den saken. ;)


Men däremot funderar jag på att ha mer fast satta tider man kan hämta och lämna (vilket är lite jobbigt för med två barn är ingen dag densamma), alternativet är att ha en dag då jag har ledigt från kunder varje vecka.

Så nu har vi beslutat att from. Oktober 2010 kommer jag ha stopp för in och ut lämning på Lördagar, detta så vi kan ha en fri dag att bara vara en familj och kunna åka och hälsa på vem vi vill helt spontant eller för den delen ta hem gäster utan att jag måste passa en tid.


Sen kommer priserna ändras from. Oktober 2010, priset för

-ute-kaniner kommer höjas från 250kr/v för 2 kaniner till 350kr/v

och priset för

-marsvin/inne-kaniner kommer höjas från 250kr/v för 2 marsvin/inne-kaniner till 300kr/v.

-Under högsäsongen dvs. Juli månad kommer det kosta yttligare 50kr/v för 2 djur.


Mer info kommer på hemsidan inom kort.


Funderingar kring detta? Ni är välkomna att höra av er på min mail jessica_hagenstam@hotmail.com eller kommentera här på bloggen. :)


OBS!

Bokar man före 1 Oktober gäller det lägre priset, därefter kommer det högre priset gälla.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards