Nanooks

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Jessica - 27 april 2010 23:59

Hejsan


Igår fick Jacob smaka gröt för första gången! :)

Han var mycket mycket misstänksam, men tog några tuggor tillslut, men det mesta kom upp en stund senare. Går nog bättre nästa gång!

Lite kladdigt blev det. ;)

Jacob är mycket intresserad av sin färgglada Tigger nalle, men det är även syrran som synes...

När jag gav Jennifer lunch så tittade hon mycket intresserat ut genom fönstret, och när hon började vinka så kikade jag ut och såg att den hon vinkade till var grannen som höll på lite utomhus,  men tyvärr såg inte grannen det så hon fick ingen vink tillbaka. ;)

 

Idag har det varit en lugn dag, nu är Jennifer frisk iaf, hon har inte haft någon högre temperatur på hela dagen så på Torsdag ska hon gå på Dagis igen! :)

Jag passade på att bada båda barnen idag, och fastän jag väntade mig lite gnäll, gråt och klagomål så vart det precis tvärtom! Båda barnen skrattade och tyckte det var jättekul att bada! *stolt mamma*

Sen hann t.o.m jag med att ducha innan Johan kom hem, det sker inte så ofta nu med två barn att hålla ögonen på. ;)

När Johan kom hem så fick båda barnen mat och sen åkte vi till Coop och storhandlade så vi har mat den här månaden oxå!

Istället för att dra varsin vagn eller ha med våran egen så valde vi att ha Jennifer i kundvagnen och jacob i bärsele, det gick ganska bra men när Jacob somnade vart det rätt jobbigt att plocka varor utan att väcka honom.

Väl på coop kikade jag på skor men dem hade inget intressant, däremot hittade vi ett par söta lila/vinröda?? skor som Jennifer får ha på bröllopet. Det var 75% rabbatt på dem oxå, och det skadade ju inte. ;)

Kommer nog passa med hennes vinröda/vita prinsess klänning!

 

Oj, det är ju mitt i natten nu, dags att sova! :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards