Nanooks

Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Jessica - 27 augusti 2008 11:38

Inatt har det varit mycket provtagning och koller av både mig och min bebis..


Under dagen fick vi ett provsvar, jag hade hög sänka, denna kan ha orsakat att min förlossning startade för tidigt..

tänk..,  en hög sänka! Jag mådde ju bara bra en vecka tidigare jag hade absolut inte känt mig sjuk. Tydligen kunde denna lilla sak orsaka så mycket problem.. varför hade det inte stått något om det här i förlossningsböckerna jag hade läst?!


Jag fick antibiotika mot infektionen, som vi aldrig får veta vart den fanns, och yttligare en kortisonspruta för Jennifers lungmognad..


Resten av dagen löpte fint, och urtråkigt, med enstaka värkar, ca 1-2/h.


Idag träffade jag däremot Azi Alipur som var den trevligaste av alla barnmorskor jag stötte på under min tid på förlossningen..

likaså var on den som tillslut hjälpte mig med förlossningen..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards