Nanooks

Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Jessica - 25 augusti 2008 11:03

herregud.. natten var det hemskaste jag upplevt!!!


Jag hade så hemskt ont att jag varken kunde sitta, stå eller ligga utan at magen kändes som den krampade.. e det så härförvärkar känns så vill jag inte vara med längre!


Jag lyckades efter mycket om o men somna om efter några alvedon, och på morgonen berättade jag för Johan hur jag mådde, och vi kom överens om att det bästa vore att inte få panik utan att ringa barnmoskan när hon hade telefon tid kl 11:00.


Jag ringde henne och berättade hur ont hag haft under natten och att jag nu hade en konstant molande värk i magen..

hennes reaktion vart att det bara var förvärkar, detta baserat på att jag hade lyckats somna om efter två alvedon, och riktiga värkar lägger inte av med alvedon..

Sedan sa hon att om vattnet gick eller om jag började blöda skulle jag åka in till Danderyd..

Jag skulle dock, för säkerhets skull, lämna in ett urinprov dagen därpå, och om det visade något konstigt skulle hon ringa mig. I övrigt skulle vi oavsett höras i slutet av veckan för att höra om jag mådde bättre eller sämre..


På henne lätdet ju som att det jag upplevde var normalt, och att jag bara löjlade mig..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards