Nanooks

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Jessica - 14 juli 2009 13:07

Hejsan


Idag ska vi ta det lungt, jag är för tillfället i Vällingby och hälsar på Johan som renoverar lite åt mina föräldrar.


Ikväll kommer en familj och kikar på marsvinen som är till salu, likaså kommer en familj och hämtar sina kaniner som är inackorderade.


Imorgon kommer troligen två nya marsvin hit för omplacering, beroende på om några marsvin flyttar idag. Två rara tjejer under året, Märta och Margareta.

Märta och Margareta

Är ni intresserade av dessa raringar så hör av er!


Burskåpet till inackorderingarna går långsamt farmåt, 4st burar är iaf klara att flytta in i, men restrerande 9st tar lite längre tid..Dem sista två undre våningarna som inte är grundmålade ens kommer bli klara till nästa år. Foton på dem klara burarna kommer under veckan. När dem har lite hyresgäster i sig. :)


Inom inackorderingen den här veckan satsar jag all energi på att klippa klor och ge alla en chans att komma ut och beta gräs.

Ca 11st marsvin kom ut i Söndags, igår vart det ingen som kom ut då jag hade tjejmiddag den enda stunden på dagen då det inte regnade.

Ikväll ska yttligare ett gäng ut, om regnet håller sig borta.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards