Nanooks

Alla inlägg den 7 januari 2017

Av Jessica - 7 januari 2017 20:19

Stolt Gudmor till fina Elsa-Eleonora

  

Idag var inte en bra dag att försova sig, men vi hann i tid och fick vara med när Elsa blev döpt i Angarns Kyrka dit familj och vänner tagit sig trots snöoväder.

Jag fick den stora äran att bli Elsas Gudmor, något jag såklart är oerhört glad och stolt för, tyvärr tar sådana här stora församlingar med människor rätt mycket energi för mig och vi stannade inte så länge som vi hade velat.

 

Här nedan kommer lite foton från dopet, de flesta korten är tagna av min make som fick leka fotograf med våran kamera. :)

  

Angarns Kyrka

 

 

Prästen, Gudfar, Gudmor, Elsa, Zarah, Johan och storebror Gustaf. <3

  

Elsa var glad under hela cermonin <3

  

Elsas fina familj

   

Storebror Gustaf häller i dopvattnet

 

 Jag och Elsa

 

Kallskuren buffe till lunch

 

Prinsesstårta till fika

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards