Nanooks

Direktlänk till inlägg 18 november 2009

Hälsat på Anna och Grodan

Av Jessica - 18 november 2009 22:06

Hejsan


Imorse hade jag det jobbigt med att bearbeta förlusten av en nära familjemedlem. Johan tur nog var förstående och stöttade mig, men även utan att vara gravid är detta något jobbigt att bearbeta. Saknar denna familjemedlem mycket! *stora kramar till dig i himlen*


Sedan vart det att göra i ordning sig och åka till Anna och Grodan (okej, grodan är ju inte ur magen än men ändå..) ;)

Vi köpte med oss lite lunch och sedan bjöd Anna på hemmabakade kakor och lussekatter. *mums*

Vi pratade en hel del om allt från barn, graviditeter till snåla människor. ;)

Det var jättetrevligt! :)


Men under eftermiddagen gjorde sig Jennifers vacc.spruta påmind och hon gick feber och vart lite gnällig. Väl hemma visade det sig att hon hade över 38grader.. men hon har ändå klarat sig bra. Hon har inte alls gnällt lika mycket hemma efter att ha få sovit ut i bilen i ca 2h (vilket det tog i rusningen att åka hem).

Men nu till nattningen blir det nog lite alvedon iaf då hon verkar ha lite ont i låret.


Cissi (christophers Cissi)- Vi kan ses även på vardagar om det skulle passa er. Johan är ju hemma nu om dagarna. :)

Cissi- det kommer vara ca 1,5år mellan barnen om vår son väntar tills jan/feb innan han kommer.

 

Nej, nu ska vi kika på en skum film om Johan ville se.. men än så länge verkar den oki.. ;)

 
 
Anna

Anna

19 november 2009 11:31

Tack för besöket var verkligen super trevligt!
Nästa gång vi ses har förhoppningsvis Grodan tittat ut!
Kram Anna & Grodan

http://www.nallebjornis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Cissi

20 november 2009 16:42

Hej! Tror tyvärr inte att det passar på vardagar, jag går i skolan, börjar min praktik nu, o Christopher har fullt upp med det sista inför slutexamen. Men det skulle vara trevligt om vi kunde pricka in någon helg då vi alla kan =).

Trodde först att "Grodan" hade kommit när jag läste texten, men sedan såg jag att du skrivit att det inte var så. Men snart som kommer bebisen, härligt för dem! Vi hörs, ha en trevlig fredag! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 januari 2018 16:00

Jacob, Jennifer och Wilma leker i backen.   Hej   Den här helgen har jag och barnen bara varit hemma och tagit det lungt, mycket för att jag är rätt sliten efter veckan som varit men likaså för att Jennifer behöver bearbeta det som hänt s...

Av Jessica - 15 januari 2018 13:07


Min fina Aston <3  Igår var en ganska intensiv och otursdrabbad dag för oss, dagen började med att jag hade kramper i magen och övervägde att åka in till akuten. Min Endometrios bråkade och jag låg dubbelvikt i ett par timmar, men tur nog hjä...

Av Jessica - 11 januari 2018 11:57


  Igår testade jag och Jennifer ett nytt recept på muffins, med Nutella i.Muffinsen var jättegoda men Nutellan kommer vi skippa nästa gång, här kommer receptet. ;)   Muffins   Ingredienser   4 Ägg 4 dl Socker 100 gr Smält smör ...

Av Jessica - 10 januari 2018 18:45

Wilma 8 veckor   Hejsan därute, ni som fortfarande kollar in här på bloggen ibland.   Livet har lunkat på här hemma hela hösten och vintern, med stora framsteg, men likaså många motgångar, vi försöker tänka utanför lådan för att hitta lösn...

Av Jessica - 7 september 2017 18:58

Cadance   Nu går dagarna i vardagslunk, barn till skolan och mannen på jobbet, möten och det vanliga stöket med djur och hushåll.   Jennifer går i skolan och det går klart över förväntan måste jag säga, hennes assistent är jättebra och be...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards