Nanooks

Direktlänk till inlägg 18 juli 2009

Jennifer

Av Jessica - 18 juli 2009 21:29

Hejsan


Måste ju berätta lite om alla framsteg jennifer gjort på sista tiden.


Det ena är att hon i Tisdags för första gången åt mat med bitar i utan att spotta ut den, hon åt ärtor och fiskbitar utan några problem! *stolt mor*


Det andra är att hon börjat klättra runt i soffan, hon kan nu klättra och stå på knä och kika över ryggstödet på soffan, på alldeles egen hand. Likså kan hon stå i soffan med stöd själv.


Hon har även börjat göra många ljud, varav ett är mycket snarlikt "pappa".. Vilket nog gör Pappa mycket stolt över sin lilla tjej! ;)


************************************


Till annnat..


Buddha och Maxi flyttade i början av förra veckan, Märta och Margareta flytta i förmiddags. Lycka till med dem alla! :)


Burskåpet är så gott som klart, vi ska bara göra uppsättning för vattenflaksorna lite mer lämplig. Dvs göra så vi kan hänga flaskorna inne i buren så jag inte måste plocka den dem varje gång jag ska mata dem.


Idag har annars jag inte fått så mycket gjort. Jag har inte mått så väldans bra utan mera varit åt "mag-sjuk" hållet fast med graviditetsillamående. Jag har inte fått behålla något och det har gjort mig ganska trött. Johan har varit en ängel som har hjälpt mig med alla djuren som att ge dem vatten m.m och sedan skött Jennifer. Tusen tack älskling! Det finns inte många som du. *puss*


Hoppas ni har en bättre helg än vad jag har! ;)

 
 
Anna

Anna

19 juli 2009 20:28

Kan förstå att pappa är stolt!! Nu känner ja Grodan varje dag från i måndags *mys*
Kraaaaam

http://www.nallebjornis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 januari 2018 16:00

Jacob, Jennifer och Wilma leker i backen.   Hej   Den här helgen har jag och barnen bara varit hemma och tagit det lungt, mycket för att jag är rätt sliten efter veckan som varit men likaså för att Jennifer behöver bearbeta det som hänt s...

Av Jessica - 15 januari 2018 13:07


Min fina Aston <3  Igår var en ganska intensiv och otursdrabbad dag för oss, dagen började med att jag hade kramper i magen och övervägde att åka in till akuten. Min Endometrios bråkade och jag låg dubbelvikt i ett par timmar, men tur nog hjä...

Av Jessica - 11 januari 2018 11:57


  Igår testade jag och Jennifer ett nytt recept på muffins, med Nutella i.Muffinsen var jättegoda men Nutellan kommer vi skippa nästa gång, här kommer receptet. ;)   Muffins   Ingredienser   4 Ägg 4 dl Socker 100 gr Smält smör ...

Av Jessica - 10 januari 2018 18:45

Wilma 8 veckor   Hejsan därute, ni som fortfarande kollar in här på bloggen ibland.   Livet har lunkat på här hemma hela hösten och vintern, med stora framsteg, men likaså många motgångar, vi försöker tänka utanför lådan för att hitta lösn...

Av Jessica - 7 september 2017 18:58

Cadance   Nu går dagarna i vardagslunk, barn till skolan och mannen på jobbet, möten och det vanliga stöket med djur och hushåll.   Jennifer går i skolan och det går klart över förväntan måste jag säga, hennes assistent är jättebra och be...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards